Formy płatności, sposoby wysyłki oraz przyjmowanie i czas realizacji zamówień.

§1. Formy płatności:

Za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:
1. Za pobraniem – zapłata przy odbiorze przesyłki u kuriera.
3. Przelewem – na niżej wskazany numer konta bankowego. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane.
4. Płatność online lub kartami płatniczymi. Autoryzacji płatności online dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych online – PayU. Klient po wybraniu opcji płatności zostaje przekierowany do serwisu PayU umożliwiającego autoryzację transakcji. Ważne! Przesyłki opłacone przelewem lub przy pomocy płatności online PayU są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie PayU należącym do niniejszego sklepu internetowego lub otrzymaniu informacji od PayU o pozytywnej transakcji.

§2. Zasady wysyłki zamówionego towaru:

1. Dostawa na terenie kraju realizowana za pośrednictwem kuriera oraz wysyłka za granicę realizowana wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu, ustaleniu oraz akceptacji kosztów przez Klienta.

2. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.

3. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.W razie pomyłki prosimy o kontakt pod nr tel. (+48) 699 711 060

4. Koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

5. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

6. Odbiorca (zamawiający) w przypadku zamawiania płytek lub wysyłki paletowej musi zapewnić możliwość wjazdu samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony i miejsca na rozładunek towaru.

7. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

§3. Przyjmowanie i realizacja zamówień:

1. Zamówienia składa się poprzez witrynę sklepu internetowego lub drogą telefoniczną pod nr: (+48) 699 711 060 oraz drogą mailową na adres sklep@homegres.pl

2. Jeśli klient nie odebrał zamówienia lub nieterminowo reguluje należności za zamówiony towar, sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji kolejnego zamówienia.

3. Każde zamówienie musi zostać potwierdzone telefonicznie bądź mejlowo przez pracownika sklepu w ciągu 24h od złożenia zamówienia.

4. W przypadku gdy nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia złożonego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod nr: (+48) 699 711 060 w celu uniknięcia pomyłek.

5. Klient ma prawo zmienić zamówienie w całości bądź w części lub anulować zamówienie do momentu wysyłki. Jeśli z jakichkolwiek powodów zmienią Państwo zdanie, prosimy o bezzwłoczne poinformowanie pracownika sklepu pod nr: (+48) 699 711 060.

6. Zamówienia są realizowane w kolejności ich wpłynięcia, jeśli z jakiegoś powodu towar nie będzie dostępny w magazynie, klient zostaje bezzwłocznie poinformowany o takiej sytuacji i podejmuje decyzję czy zamówienie ma zostać zrealizowane w części bądź anulowane.

7. Zamówienia (forma płatności pobranie) realizowane tego samego dnia lub maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia.

8. Zamówienia (forma płatności przedpłata- w momencie zaksięgowania wpłaty na konto) realizowane tego samego dnia lub maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia.

9. Zamówienia złożone w piątek do godziny 13-tej, realizowane w tym samym dniu lub maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia. Zamówienia złożone po 13-tej realizujemy w poniedziałek.

10. Sklep nie odpowiada za ewentualne opóźnienia ze strony firmy kurierskiej.

11. Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza : podanie danych miejsca dostarczenia przesyłki, nr telefonu, adresu e-mail.

12. Towary dostarczane będą pod adres zaznaczony w formularzu.

13. Zamówienia są wysyłane:

a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po złożeniu zamówienia,

b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

14. Do każdego zamówienia zostaje dołączony paragon fiskalny, jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT prosimy zaznaczyć to w zamówieniu. Osoby prowadzące działalność gospodarczą prosimy aby pamiętały o podanie NIP-u potrzebnego do prawidłowego wystawienia Faktury VAT.